A székhely távolsága
Nem kell agysebésznek lenni ahhoz, hogy magunk is észrevegyük, számunkra az a megfelelő székhelyszolgáltató, akivel a legkönnyebben tarthatjuk a kapcsolatot. Aki közel van a lakhelyünkhöz, aki útba esik jövet-menet, mint a Takarékszövetkezet.
Nyilván ez az egyik elsődleges szempont egy székhelyszolgáltató kiválasztásánál, ez nekünk is a legjobb. Természetesen ezt sok minden felülírhatja! Nekünk is van vidéki székhelyszolgáltatást igénybe vevő szerződött partnerünk. Ő a kétszáz kilométeres távolságot választotta inkább, neki elsődleges szempont volt, hogy a tevékenységi körétől, a lakásától távoli szolgáltatót válasszon, mert elege volt a helyi NAV piszkálódásaiból. S ebben van ráció, sajnos. Több éve nálunk van a székhelye, s azóta nem érte őt NAV „támadás”.
Van olyan ügyfelünk is, akit a szolgáltatásaink vonzanak, s a környezetében nem talált olyat, akik ezt nyújtani tudják a számukra (tárgyaló bérlés, parkolóhely, nyitva tartás, stb.).
Létezik olyan szerződött partnerünk is, aki a vidék miatt inkább pesti székhelyszolgáltatót választott, mert üzleti kapcsolatai ezt igénylik, könnyebben talál helyet munkavégzéséhez Budapesten, üzleti partnereinél más a megítélése, ha budapesti székhellyel rendelkezik. Ő igénybe veszi egyéb szolgáltatásainkat, mint például a tárgyaló bérletét.
Ők általában azt a csomagunkat választják, ahol a levelezésük szkenneléssel továbbítandók.
Sorolhatnám még a példákat, két egyforma indok nem létezik, mindenkinek a speciális igénye határozza meg a székhelyszolgáltató kiválasztását.
A helyszín nem mindig elsődleges kérdés. Sokkal fontosabb, hogy milyen kiszolgálást, milyen egyéb szolgáltatásokat kapok. Minden szentnek maga felé hajlik a keze, nekem is. De kérem, gondoljanak bele, hogy én az Önök fejével gondolkozom, mire lenne nekem igényem hasonló helyzetben. Az egész vállalkozásunkat ennek megfelelően építettem fel. Mindig az befolyásolt, hogy mit szeretnék én kapni, ha a másik oldalon vagyok? Ezt próbáljuk munkatársaimmal kialakítani. Mi az a maximum, amire képesek vagyunk, mi az az összeg, amiért még tudjuk ezt nyújtani. Folyamatosan nézem a konkurencia ajánlatait. Elkeseredett vagyok, mert csak az ár a kérdés, az hogy mit nyújtanak érte, sokadrangú kérdés a számukra. Sajnos ez ma a meghatározó a kereslet szempontjából is. Legyen egy székhelyem, nem piszkálnak, békén hagynak, aztán a többi majd megoldódik, ez a szemlélet. Senki nem gondol bele elsőre, hogy milyen úton tud vállalkozásának megbecsülést, imázst szerezni úgy, hogy közben székhelyszolgáltatót vesz igénybe. Erről részletesebben 2023. augusztusi cikkemben írtam, javaslom annak átolvasását, nem akarok ismétlésekbe bocsátkozni.
Összefoglalva: Nincs elsődleges szempont egy székhelyszolgáltató kiválasztása esetén. Olyan ez, mint a személyre szabott ruha a hölgyeknél! Kinek mi az igénye, nekünk pedig az a feladatunk, hogy ezt az igényt kiszolgáljuk, elégedett legyen az ügyfelünk!
Ez a téma szintén olyan, amiben tárgyilagos megjelenés nincs fent a neten, nem tudok hozzá linket ajánlani. De kérem Önöket, hogy mindezt ne reklámként olvassák, hanem valóban gondoljanak bele a saját igényeikbe. Mi csak olyan ügyfeleket szeretnénk, akik évek múlva is azt nyilatkozzák ki, hogy jól választottak. Ezt most elmondhatom a megrendelőink nagy többségéről, ami további erőt ad nekünk a tevékenységünkhöz. Ha hiszik, ha nem, munkatársaim is ugyanezt gondolják, érzik.
Következő bejegyzésünk címe: Székhely halmozás