Visszahívást kérek!
Milyen esetekben ajánljuk székhelyszolgáltatásunkat?
- Ha vállalkozásának (akár már működő, vagy frissen induló cégének) budapesti székhelyre van szüksége
- Ha nem szeretne az át nem vett küldemények miatt idegeskedni, végül a postai sorban állassal időt tölteni
- Ha a tevékenységéhez nem feltétlenül kell folyamatosan irodát fenntartania
- Ha nem akar a lakásába/házába bejegyzett székhely miatt magas ingatlanadót fizetni, ellenben tudomása van arról, hogy azoknak a cégeknek az adószáma visszavonható, amelyeknek a NAV nem tud postai úton küldeményt kézbesíteni
- Ha fontos Önnek, hogy ügyfeleit és tárgyalótartnereit egyszerűen megközelíthető – autóval és tömegközlekedéssel egyaránt – frekventált helyszínen tudja fogadni, díjmentes parkolási lehetőséggel
- Ha kedvező feltételekkel és alacsony szolgáltatási díjakkal szeretne kellemes irodai környezetben, professzionális minőségű szolgáltatást kapni
Minden csomagunk tartalmazza:
- székhely biztosítása hivatalosan bejelentett módon
- cégtábla kihelyezése a bejáratnál
- postai küldemények és csomagok átvétele
- azonnali email értesítés a postai küldemények érkezéséről
- ingyenes tárgyalóhasználat (előre egyeztetett időpontban)
- tárgyalások lebonyolításához aprósütemények, ásványvíz, kávé, tea felszolgálása (külön díj ellenében)
- fénymásolás, nyomtatás, szkennelés (külön díj ellenében és korlátozott mennyiségben)
Székhelyszolgáltatásunkhoz kapcsolódó közvetített szolgáltatások (igény szerint):
- tanácsadás a cégalapításhoz
- teljes körű könyvelési és számviteli szolgáltatások
- jogi tanácsadás és szolgáltatások
MINIMUM
cégtábla kihelyezése a bejáratnál
postai küldemények, csomagok átvétele
az átvételről azonnali e-mail értesítés
havonta 1óra ingyenes tárgyalóhasználat
igény esetén postai utánküldés (szerződésben rögzítendő)
OPTIMUM
cégtábla kihelyezése a bejáratnál
postai küldemények, csomagok átvétele
az átvételről azonnali e-mail értesítés
kérésre az átvett küldemények szkennelése
havonta 2 óra ingyenes tárgyalóhasználat 1 db zárt parkolóval
tárgyalóhasználat idejére recepciós szolgáltatás, vendégek fogadása
igény esetén postai utánküldés (szerződésben rögzítendő)
PREMIUM
cégtábla kihelyezése a bejáratnál
postai küldemények, csomagok átvétele
az átvételről azonnali e-mail értesítés
kérésre az átvett küldemények szkennelése
havonta 3 óra ingyenes tárgyalóhasználat 1 db zárt parkolóval
tárgyalások bonyolításához WIFI, kivetítő, FLIP-CHART biztosítása
tárgyalóhasználat idejére recepciós szolgáltatás, vendégek fogadása
igény esetén postai utánküldés (szerződésben rögzítendő)
FONTOS TÁJÉKOZTATÁS
A 7/2017.(VI.1.) IM rendelet szerint a szerződést határozatlan időre kötjük, az egy éven belül fel nem mondható. A különböző árak a díjfizetési ütemezés szerint értendőek!
Egyes székhelyszolgáltatók információi szerint a postai utánküldés törvényileg tilos. Kérjük, ne dőljenek be ennek az állításnak!
Ezúton tájékoztatjuk kedves érdeklődőinket, hogy ez a megállapítás HAMIS, postai utánküldésre továbbra is van lehetősége a Megbízónak, ha számára úgy kényelmes a küldeményei eredetiben történő átvétele.