Székhely postakezelés

A székhelyszolgáltatás egyik fő tevékenysége, hogy segít bennünket abban, hogy akár a hivatalos, akár ez egyéb postai küldeményeket biztosan megkapjuk, ne kelljen a postást várni, illetve a hivatalos küldeményekért a postára szaladgálni, ott kivárni az éppen fél órás sort.

Mi, mint székhelyszolgáltató munkanaponként a normál munkaidőben (H-Cs 8.00-16.00, P 8.00-15.00) folyamatos recepciót működtet, ahol a szerződött partnerek küldeményeit átvesszük. Átvételre csak a cégünknél alkalmazásban álló meghatalmazással bíró ügyintéző jogosult.  Ennek kezelése változó, és a különböző szolgáltatási csomagokban más és más, egyre komfortosabban kiszolgálva ügyfeleinket az ő igényük szerint. Recepciónkon lehetőség van az érkezett küldemények átvételére. Az át nem vett leveleket, értesítéseket mindaddig megőrizzük, amíg a felhatalmazott átvevő nem jelentkezik érte. Természetesen hosszabb tartalmú meg nem jelenés esetén ismételt értesítést küldünk.

  • Minimum csomagunk tartalmazza, hogy az érkezett nem tértivevényes küldeményeket átvesszük, s arról e-mailben azonnal értesítjük ügyfelünket. Lehetőség van a tértivevényes és hivatalos levelek átvételére is, azonban ehhez szükséges ügyfelünk részéről a hivatalos postai meghatalmazás cégünk részére, amelynek ügyintézésében szívesen segítünk. Amennyiben nem helyettesítő kézbesítő van, abban az esetben lehetőség van arra, hogy partnerünk az irodánkban adja meghatalmazását, s így teljes körűen elintézzük azt. Ha Ön nem kívánja ezt a szolgáltatást igénybe venni, akkor postásunk a tértivevényes, hivatalos küldemények esetén csak értesítőt hagy arra vonatkozóan, hogy a postán átvehető a küldemény. Ekkor e-mailben azonnal csak arról értesítjük, hogy értesítőt hagyott a kézbesítő Önnek.
  • Optimum csomagunkban a minimum csomag tartalmán felül már nyújtjuk azt a szolgáltatást is, hogy a küldeményeket felbontjuk, szkenneljük, s haladéktalanul e-mailben megküldjük ügyfelünknek.
  • Prémium csomagunk igénybe vétele esetén az optimum csomagban foglaltakon túl további szolgáltatásunk a postai utánküldés lehetősége, azonban ezt a szerződésben külön rögzíteni szükséges az érvényes rendelkezések miatt.

Amennyiben székhelyszolgáltatási szerződésünk valamely okból megszűnik, az estben a küldeményeket nem vesszük át, megszűnt székhely jelzéssel visszairányíttatjuk a feladóhoz.

 

Következő bejegyzésünk címe: Kockázati kérdőív