Székhelyszolgáltatás és rugalmasság

E havi blogunkban azzal foglalkozunk, hogy miért jó a székhelyszolgáltatás igénybevétele rugalmasság szempontjából.

Vegyük sorra az előnyeit!

  • A Covid időszaka alatt megismerkedetünk a home-office-szal, annak előnyeivel. Ha van egy „irodánk” a székhelyszolgáltatónál, nyugodtan dolgozhatunk távmunkában otthonról, hiszen senki nem zavar, lakcímünk nem ismert. Legfeljebb telefonon zavarhatnak, s mivel a hívó általában nem tudja, hogy mennyire vagyunk elfoglaltak, a készülék felvételét halaszthatjuk. A többit a ma már természetes digitális világon keresztül bonyolítjuk. Ez hihetetlenül nagymértékben befolyásolja a vállalkozói rugalmasságunkat, sokkal szabadabban tudjuk programozni magunkat.
  • Munkaidőnk azonnal rugalmassá válik, hiszen a már beütemezett teendőinken kívül nem kell magunkat korlátok közé szorítani. Nem kell egy irodában ülve várni dolgokra, nem kell a postást várni, hogy hoz-e levelet, így növeljük a vállalkozásunk alkalmazkodó képességét. Hiszen ha küldeményünk érkezik, akkor a székhelyszolgáltatónk e-mailben gyakorlatilag azonnal értesít, s a választott csomagunk fajtájától függően esetleg még felbontja leveleinket, s beszkennelve, szintén e-mailben megküldi nekünk, még csak be sem kell mennünk érte hozzá.
  • Ugyanakkor, ha irodai találkozást szervezünk, lehetőségünk van arra, hogy a székhelyszolgáltatónknál, kultúrált tárgyalóban fogadjuk partnerünket. (https://szekhelybp.hu/targyaloberles) Ez a szolgáltatás benne foglalt a székhelyszolgáltatási díjban. Itt internetszolgáltatást, recepciót, esetleg fénymásolást, azaz minden olyan szolgáltatást megkapunk, ami irodai jellegű. Csak gondoljunk bele, egy kávéházi találkozás, megbeszélés után szinte mindig marad olyan elválás, hogy majd ezt-azt fénymásolom, majd megküldöm. A kávéházban a szomszéd asztalnál ülnek, feszélyeznek bennünket beszélgetésünkben. Otthoni találkozás esetén pedig óhatatlanul bemutatjuk partnerünknek házunkat, lakásunkat. Saját tapasztalatból mondhatom, minden kapcsolatot befolyásol az ilyen, partnereinket mindig befolyásolja a látott, tapasztalt körülmény. Sok esetben a magánügyeimmel kapcsolatos megbeszéléseket is inkább a munkahelyemen szeretem végrehajtani, az ottani körülményekből semmi következtetésre a személyemmel kapcsolatban nem tudnak jutni.
  • Igényünk szerint a flexibilitásunkhoz megfelelő szolgáltatási csomagot választhatunk. Minimum csomagunkban az érkezett küldeményekről értesítést küldünk, esetleges igény esetén heti, vagy hónapos intervallumban továbbküldjük azokat, s havi 1 óra tárgyaló igénybevételt biztosítunk díjmentesen. Optimum csomagunkban már kérésére szkenneljük is az érkezett küldeményeket, havi 2 óra tárgyalóhasználatot biztosítunk egy autó részére zárt parkolóval, kérés esetén recepciós szolgáltatással, a vendégek fogadásával. Prémium csomagunkban havi 3 óra tárgyalóhasználatot biztosítunk, s az előzőeken túlmenően Ingyenes WiFi, kivetítő, Flip-chart szolgáltatást nyújtunk a tárgyalások lefolytatásához. Minden csomagunk igénybevétele esetén lehetőség van külön térítés ellenében aprósütemény, ásványvíz, kávé, tea felszolgálására, esetleges nyomtatásra, fénymásolásra.
  • Szolgáltatásunkban rugalmasak vagyunk. A szerződött időszakon belül „felfelé” lehetőség van bármikor teljesebb szolgáltatást választani, „lefelé” csak az első év után változtathatnak ügyfeleink. Külön díjazás esetén előzetesen egyeztetve mód van egyéb szolgáltatás igénybevételére is. Munkaidőn kívüli (H-Cs: 8.00-16.00, P: 8.00-15.00) programra is lehetőséget biztosítunk külön díjszabás ellenében. Ez is előzetes megállapodást igényel.

Következő bejegyzésünk címe: Céges rendezvények a székhelyszolgáltatónál