Székhelyszolgáltatás és az üzleti tanácsadás

Egyre többször előfordul a gyakorlatunkban, hogy kezdő vállalkozások tőlünk, mint székhelyszolgáltatótól kérnek üzleti tanácsot. Először nem tudtuk eldönteni, hogy adhatunk-e ilyen javaslatot, aztán arra az elhatározásra jutottunk, hogy ez csak segítség lehet, amellyel csak előremozdíthatjuk az induló vállalkozást. Ha ezt végiggondoljuk, nekünk is érdekünk, hogy olyan gazdasági szereplők legyenek nálunk a szolgáltatásunk igénybe vevői, akik sikereket érnek el. Hiszek abban, hogy ha valakinek jót teszünk, azt az illető a későbbiekben meghálálja, ha mással nem is, de hosszú távú együttműködéssel.

Érdemes olyan tanácsokat követni, mint például a jogszabályok ismerete. Ezért mi törekszünk arra, hogy ügyfeleink legyenek tisztában az aktuális jogi előírásokkal a székhelyszolgáltatás területén. ezzel is építsünk erős ügyfélkapcsolatokat és bizalmi viszonyokat az ügyfelekkel, mivel szolgáltatásunk a hosszú távú partnerségeken alapulhat.

  • Fontos ezen belül, hogy vállalkozásunknak –s ezt is javasoljuk szerződött partnereinknek is- legyen online jelenléte, mert egy jó weboldal és a digitális marketing segíthet vonzóbbá tenni a vállalkozásunkat.
  • A székhelyszolgáltatási sikerünk egyik titka, amit ajánlani is szoktunk, hogy kínáljanak rugalmas szolgáltatási csomagokat, az ügyfelek könnyen megtalálhassák az igényeiknek megfelelő megoldást.
  • Gondoskodjanak az ügyfelek adatainak biztonságáról és kövessék az adatvédelmi előírásokat.
  • Vegyenek részt szakmai rendezvényeken, építsenek szakmai kapcsolatokat, mivel ezek hozzájárulhatnak az üzleti növekedésükhöz.
  • Figyeljék és értékeljék a partnerek visszajelzéseit, és alkalmazzák azokat a szolgáltatásaik fejlesztésére.
  • Legyenek nyitottak az innovációra és a piaci változásokra, hogy versenyképesek lehessenek a saját piacukon.

Felmerül a kérdés, mennyire lát rá a székhelyszolgáltató a vállalkozások tevékenységére?

A székhelyszolgáltatók általában és elsősorban az adminisztratív és jogi szolgáltatásaikra koncentrálnak, cím biztosítására, küldemények kezelésére. Nem mélyednek bele a vállalkozók konkrét tevékenységébe vagy üzleti tervébe. Az ő szerepük inkább a vállalkozások hivatalos címének biztosítása és a kapcsolódó adminisztrációval való segítségnyújtás. Azonban ha egy vállalkozó speciális igényekkel rendelkezik, például konzultációra van szüksége, vagy egyedi adminisztrációs segítségre, akkor érdemes olyan székhelyszolgáltatóval együttműködni, aki rugalmasan tud alkalmazkodni az egyedi igényeihez. Ennek próbálunk mi is megfelelni, ezért fontos számunkra, hogy igény esetén tudjunk tanácsot adni. Már amikor érdeklődővel találkozunk, minél jobban szeretnénk megismerni őt, a tevékenységét, a körülményeit, s ezeknek megfelelően beszélik át kolléganőim velük azt, hogy miben tudunk nekik a legtöbbet segíteni.

Ügyfeleink általánosságban nem kérnek üzleti tanácsot, jellemzően jogi, esetleg könyvelési igénnyel lépnek fel. Azonban előfordultak már speciális igények, amelyekben szívesen álltunk a rendelkezésükre. Ők ezt általában jó néven vették, s stabil partnereinké váltak, sőt a későbbiek során is előfordult, hogy egy-egy esetben kikérték véleményünket.

Korábban gondolkoztunk rajta, hogy jó ez a gyakorlat, vagy nem?

A székhelyszolgáltatók kiválóak lehetnek az adminisztratív feladatok és címbiztosítás területén, segítve a vállalkozásokat ebben. Az optimális működés érdekében érdemes szorosan együttműködni a székhelyszolgáltatóval, igénybe véve minden szolgáltatását. Megfelelő támogatást kaphat a vállalkozás, ha a székhelyszolgáltató megszerzett tudását és tapasztalatát megosztja vele, legyen az jogi, vagy működési kérdés.

Vállalkozásunk azt célozta meg, hogy ne „csak” a megszokott feladatot, hanem azon felül egyéb szükséges segítséget, üzleti tanácsadást, szolgáltatást is megadjunk ügyfeleinknek. Nálunk a körülmények ehhez adottak, erről meggyőződhetnek a www.szekhelybp.hu  honlapunk egyéb részein.

Következő bejegyzésünk címe: A székhelyszolgáltatás jövője