Székhelyszolgáltatás szakmák

Sokszor végiggondoltam, hogy a szakmák, tevékenységek mennyire befolyásolják azt a tényt, hogy ki választ magának székhelyszolgáltatót. A mai nappal már rendelkezünk olyan megrendelői állománnyal, hogy e kérdésben kicsit elmerüljünk. A mi kis statisztikánk szempontjából külön kezeltük az egyéni, s külön a társas vállalkozásokat, s majd a végén összevetjük a kettőt.

Egyik területen sem tudunk általánosítani.

Az egyéni vállalkozók közül van

  • kereskedelemmel,
  • építőipari szaktevékenységgel,
  • takarítással,
  • étel házhozszállítással,
  • futárkodással,
  • könyvkiadással,
  • adatfeldolgozással,
  • vendéglátással,
  • pénzüggyel,
  • kutatással

foglalkozó szakember. Széles a paletta!

Nézzük a társas vállalkozásokat, akik azért többen vannak:

  • kereskedelemmel,
  • építőiparral,
  • informatikával,
  • számvitellel,
  • marketinggel,
  • biztonságtechnikával,
  • ingatlan kezeléssel,
  • ingatlan forgalmazással

foglalkozó társaságok. Ez a paletta is ugyanolyan széles, mint az egyéni vállalkozóké, de azért látható a kettő között a különbség.

Általában elmondható, hogy a két csoport közötti eltérés, a szakmák, tevékenységi körök úgy oszlanak meg, ahogy az élet meghatározza, diktálja. Látható, hogy a kisebb árbevételi lehetőséget az egyéni vállalkozókválasztják, a nagyobb árbevételt inkább a társas válalkozók szeretnék elérni. Azonban abban semmiképpen nem lehet következtetésekkel élni, hogy foglalkozása szerint ki, miért választott székhelyszolgáltatót.

Visszatérnék korábbi írásainkra: A székhelyszolgáltatás jelentősége, választása kizárólag a vállalkozás azon érdekein múlik, hogy érdekes-e számára az ajánlat, hogy nem kell irodát fenntartania, ugyanakkor biztosított a küldeményeinek a kényelmes átvétele, nem a lakásán kell összemosni a vállalkozással és a magánélettel összefüggő problémákat, békésen élheti a családi életét, nem zavarja a hatóság azt meg, nem keveredhet a magánvagyona a céges, egyéni vállalkozói eszközökkel, vagyonnal, mindezt bármilyen kis vállalkozás esetén is aprópénzért. Ugyanakkor, ha szükség van a „kirakatra”, akkor élhet a tárgyaló igénybevételével, ami valljuk meg őszintén, sokkal elfogadottabb egy-egy partner számára, mintha otthon, a nappalinkban, vagy egy kávézóban ülnénk össze. Ugyanolyan vendéglátók lehetünk, mintha a saját irodánkban tárgyalnánk!

A kezdetekben alig-alig akarták ezt a szolgáltatást igénybe venni a partnereink. Ma már más a helyzet, egyre többen észreveszik azt, hogy egy, a tárgyalónkban lefolytatott megbeszélés eredményesebb, mintha azt egy kávézóban folytatták volna le.

Többen örömmel fogadták, hogy az információik továbbadására is lehetőségük van nálunk, hiszen tárgyalónkban lehetőségük van bemutatókat is tartani megfelelő háttérrel, eszközökkel, esetleges vendéglátással.

Összefoglalva: Meggyőződésemmé vált, hogy ha valaki székhelyszolgáltatót választ, akkor azt sokkal inkább a szolgáltatásokért teszi, mint a szakmabeli hovatartozása miatt. Ezt támasztja alá vizsgálatunk is!

Az iroda előnyeiről többet olvashat:
https://ado.hu/munkaugyek/iroda-otthon-vagy-otthonos-iroda/

Következő bejegyzésünk címe: Székhelyszolgáltatási átfutási idők