Székhelyszolgáltatás hatása az üzleti kapcsolatokra

Sokszor felmerül a vállalkozásoknál kérdésként, hogy miképpen tudja partnerei bizalmát megszerezni, s ebben szerepet játszik az is, hogy milyen címen kezeli székhelyét, telephelyét. Hogyan alakulnak az üzleti kapcsolatok a székhely meghatározása szerint?

Ezt a közvélemény vegyesen kezeli. Vannak, akik úgy gondolják, hogy a vállalkozás el akar bújni a többiek elől, mivel székhelyszolgáltatást választ az észszerűség miatt. Azt hiszem, a világ fejlődésével együtt ők vannak, lesznek kevesebben. Ezt a negatív véleményt elsősorban az információ hiánya okozza, sokan még a mai napig nem tudják, valóban mit jelent az a szó, hogy székhelyszolgáltatás.

50 éves érettségi találkozónk volt, a jó hírű iskola miatt sokkal több vállalkozó szellemű osztálytársam volt, mint az országos átlag. Nagy többségük tevékenykedett önállóan, vagy mellékfoglalkozás keretében a vállalkozói, irányítói szférában. Ennek ellenére sokuknak új információ volt cégünk tevékenysége, hallottak már róla, de a valós tartalmát nem ismerték. Akkor mit várunk ebben a stádiumban a többiektől, akiket a szükség még rá sem vitt arra, hogy érdeklődjenek utána. Ezzel a bloggal is az egyik fő célunk az, hogy

  • Segítséget nyújtson kezdő vállalkozásoknak eligazodni a székhelyszolgáltatásokkal kapcsolatos tudnivalókban.
  • Meg lehessen ismerni a székhelyek működését, hozzáadott értékeit.
  • Adjunk támpontokat a megfelelő szolgáltató kiválasztásához.

Májusi megszólalásomban írtam azt, hogy külföldön –ahol a fejlettség miatt sokkal ismertebb a székhelyszolgáltatás fogalma- mennyivel természetesebb az, hogy egy vállalkozás nem fektet be saját székhelyre, nem költi feleslegesen a pénzét.

Sajnos ezen tények okozzák azt ma még, hogy a bizalmat nehezebb megszerezni a szolgáltatást igénybe vevő vállalkozásoknak.

Viszont a fejlődéssel, információ áramlással lassan, de biztosan haladunk. Egyre inkább előtérbe kerül az elvégzett munka reklámhordozása, s ekkor már a kutyát sem érdekli, hogy székhelyszolgáltatót vesz igénybe a velünk kapcsolatba lévő, nekünk jó szolgáltatást nyújtó vállalkozás. A jelen partnereink közül is sokakat tudnék felsorolni, akik megszerezték a partnereik bizalmát, függetlenül attól, hogy a székhelyszolgáltatásunk igénybe veszik. Ezen megrendelők természetesnek kezelik a kialakult helyzetet, hiszen a szolgáltatásunkkal ugyanolyan érzést keltünk bennük, mintha az ő szolgáltatójuk önállóan megtalálható székhelyen lenne.

Pozitívumként el kell mondjam, hogy a szolgáltatók –miután természetesen a költségeiket is beépítik az áraikba- olcsóbb szolgáltatást tudnak nyújtani, mintha önálló irodájuk lenne. Utalok itt az októberi bejegyzésemre, ahol forintálisan is áttekinthető a megtakarításuk.

A székhelyszolgáltatást igénybe vevők partnerei gyakorlatilag semmit nem vesznek észre abból, hogy a vállalkozó nem saját irodájában irányítja a céget, hiszen a kapcsolattartásuk ugyanolyan gyors, minőségi.

Itt megállnék egy szóra! nem tartom mindegynek, hogy melyik székhelyszolgáltatót válasszuk ki magunknak. Sajnálattal, de a mi örömünkre tapasztaltuk azt, hogy több vállalkozás is szívesen átjött hozzánk, mert a korábbi szolgáltatójukkal elégedetlenek voltak, nem tudták azt képviselni a megrendelőik felé, amit mi nem csak ígérünk, hanem be is tartunk. Büszkén állíthatom, hogy a vélemények alapján társaságunk tevékenységével a partnereink elégedettek, még senki nem távozott el tőlünk az évek alatt azért, mert jobbat keresett, s talált.

Ezt úgy érjük el, hogy

  • Amit a weboldalunkon kínálunk azt be is tartjuk.
  • Nincsenek rejtett költségeink.
  • Ügyfeleink elégedettségére kiemelten figyelünk, kollégáinknál ez egy értékelési szempont is.
  • Kiemelten figyelünk minden egyes partnerünkre.
  • Folyamatosan figyeljük a piac változásait, így mindig képben vagyunk a konkurens szolgáltatók kínálatával, ez segíti a versenyképességünk.
  • Jól felszerelt irodánkat és a tárgyalóinkat, – melyeket rendelkezésre tudunk bocsájtani – mindig rendben tartjuk.
  • Teljes mértékben és mindig megfelelünk a jogszabályi követelményeknek, ügyelve cégünkre, és az ügyfeleink reputációjára.

Ebben az évben honlapunkon elindítottuk a visszajelzési lehetőséget, ahol a honlap látogatói, leendő és jelenlegi partnereink véleményezhetik munkánkat, a nyújtott lehetőségeket, illetve azok minőségét. Sokan voltak azon a véleményen ezzel kapcsolatban, hogy mi lesz akkor, ha valaki a vélt sérelme miatt negatív bejegyzést tesz, ezzel rontva a cégünk renoméját. Nos, ezt is vállalom, ugyanis lehetőségem van arra –mivel figyelemmel kísérem a napi eseményeket is, hogy reagálhassak a válaszommal, rábízva az olvasóra a téma és a tartalom megítélését. Szolgáltatói alázatunk miatt biztos vagyok abban, hogy ez nem rontani, hanem javítani fogja cégünk működését. Nem félünk a farkastól!

Tekintsen meg bennünket, s keressenek!

Következő bejegyzésünk címe: Székhelyszolgáltatás külföldön működő cégeknek